Klacht: Overvolle trein

op 13 april 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vandaag was er weer een treinstel van Hoorn naar Heerhugowaard (en verder) om 7.50u. In Hoorn waren al onvoldoende zitplaatsen, zelfs toen mensen in de eerste klas gingen zitten. Er moesten toen al passagiers staan. In Obdam stond het hele halletje vol en tussen de banken in de coupé. Dit gebeurd de laatste tijd zo vaak. Waardeloos en slechte service.

Gewenste Oplossing:

Wanneer er een dubbeldekker gaat rijden of meerdere treinstellen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 09 mei 2016 om 14:05 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Heeft op 15 mei 2016 om 13:03 geantwoord

De klacht is absoluut niet opgelost. Woensdag reed de trein van 7.50u zelfs niet eens omdat hij tekort en overvol zat. De rest van de week ook vol. Nog steeds slechte service dus.

Alle klachten die gemeld zijn door V.M.W.