Klacht: website ov-chipkaart.nl al maanden ‘onbereikbaar’.

Ailmadpo op 20 september 2023 over Ov chipkaart in de categorie Openbaar Vervoer

Ik heb een account bij OV-chipkaart en wilde deze gebruiken om mijn OV-chipkaart te verlengen, omdat het via de link van de NS niet lukte. Kortom, ik ben er in mei, juni, juli, augustus en september mee bezig geweest en krijg steeds de mededeling dat de website (tijdelijk) niet bereikbaar zou zijn. Ik vind een half jaar niet tijdelijk meer. (De OV-chipkaart is nu verlengd via de helpdesktelefoon, maar kostte me dus €10,50.) Ik heb al mijn instellingen nagekeken en diverse browsers geprobeerd (standaard Opera), maar steeds hetzelfde onbevredigende resultaat.
In het telefonische contact heb ik aangegeven dat de website het niet doet. Een andere manier om het te melden is er niet.

Een site die zonder problemen opent! Een uitleg zou ik waarderen, maar is niet per se nodig. Idem voor het 'aankoopbedrag': de €10,50: terugstorten zou eigenlijk moeten, maar als ze dat niet doen, moeten ze in ieder geval voorkomen dat ik over 5 jaar weer met hetzelfde geconfronteerd word.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ov chipkaart

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ov chipkaart nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ailmadpo