Klacht: verlopen kaart, geld niet terug

Joep-9393 op 07 juni 2024 over Ov chipkaart in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Via de website alle gegevens ingevuld om het restant terug te laten storten van een anonieme ov-kaart. Na een paar maanden niets gehoord en ook geen bijboeking op de rekening. Nog maar eens proberen en krijg vervolgens de melding dat het saldo op de kaart € 0,- is.

Het terugvragen via de website werkt dus niet goed. Het saldo wordt wel van de ov-kaart gehaald maar niet gestort op mijn rekening.

Gewenste Oplossing:

Ik wil het restant graag op mijn rekening bijgeschreven hebben.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Er is een nieuwe brief gegenereerd voor de klacht over Ov chipkaart
Download hier uw brief

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ov chipkaart

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ov chipkaart nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Joep-9393