Mijn Klacht:
In september 2024 hebben mijn ex-partner en ik geprobeerd om het automatisch opladen stop te zetten van de ov-kaart van mijn ex-partner. Dit is niet gelukt. We hebben toen contact opgenomen met OV-chipkaart die ons wederom naar de website verwees. Maar uw website weigert mee te werken. Inloggen kan niet want het e-mailadres is al in gebruik. Maar als ik dan het wachtwoord opnieuw opvraag, dan bestaat het account niet. Als ik vervolgens een nieuw account probeer te maken, dan kan dat niet, want het emailadres is al in gebruik. In andere woorden, u maakt het onmogelijk om het automatisch stopzetten door te voeren. Ik kan niet inloggen en ik kan geen account aanvragen.
Vervolgens 28 september hebben we gevraagd om het automatisch opladen stop te zetten. U reageert 30 september per e-mail dat we een formulier moeten invullen.
Dit formulier hebben we dezelfde dag nog ingevuld en opgestuurd. Maar OV-chipkaart blijft incasseren. Ik heb de gemiste incasso betaald inclusief boete voor mijn ex-partner op 19 januari. Vervolgens heb ik contact opgenomen met OV-chipkaart om te vragen waarom het automatisch opladen niet is stopgezet.
Dat kon niet, want ze zijn het opzeggingsformulier kwijt. Wat verklaart waarom er nog geincasseerd wordt. Dus vervolgens gevraagd om het automatisch opladen alsnog stop te zetten. Maar dat kon niet. Alleen de kaart kon beeindigd worden. Dus toen gevraagd om dat te doen.
Nu krijg ik vandaag 25 februari wederom een nieuwe aanmaning. Die ov-kaart is allang weggegooid. Mijn partner kan nog steeds niet inloggen. Maar jullie blijven rekeningen sturen.
Ik ben hier niet van gediend. Jullie moeten je rotzooi op orde brengen.
Gewenste Oplossing:
Ik wil dat jullie stoppen met het sturen van aanmaningen. Ik wil dat jullie Y.A. Lara Asuaje (15-07-1985) uit jullie systeem halen, want zij is in januari geemigreerd.
En ik wil dat jullie die verschrikkelijke klantervaring verbeteren van het stopzetten van automatisch opladen.
