Klacht: Onterecht Incasso gekregen

Salixa-33 op 16 november 2022 over Ov chipkaart in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Me ov chipkaart is geblokkeerd nadat ik er een maand abonnement op heb gezet.
Ik heb me bankafschriften gekeken en alles klopt en het gekste ik heb helemaal geen brief gehad dat er een achterstand is.

Gewenste Oplossing:

Dat ze me ov chipkaart de deblokkeren en de incasso terug trekken.
En ze moeten hun administratie goed nakijken voor ze incasso sturen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ov chipkaart

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ov chipkaart nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Salixa-33