Klacht: Incasso

Nigel Payne op 12 oktober 2023 over Ov chipkaart in de categorie Openbaar Vervoer

Op 4 juli heb ik gebruik gemaakt van ov met de trein van Slotervaart naar Schiphol. Ben vergeten uit te checken en heb daar melding van gemaakt. Geen probleem kan gebeuren. Er is wel 2x €20,— van mijn rekening afgeschreven. Dus ik had nu een saldo van 37,88 op mijn ov.
Vervolgens had ik gevraagd wat ik moest doen om dit weer recht te breien. Er werd mij geadviseerd om bij een treinstation in en uit te checken. Dit heb ik gedaan en toen werd er weer €20, afgeschreven maar ik had helemaal niet gereisd. Dit hebben ze ook bevestigd. Ik heb die €20, teruggedraaid en een paar dagen daarna kreeg ik een brief van Interum incassobureau dat ik €20 euro €40 incassokosten moest betalen. Niemand kan mij uitleggen waarom ov niet en incassobureau niet. Terwijl ik kan bewijzen dat ik voldoende saldo op mijn rekening had staan.

Dat ze de zaak goed uitzoeken, ik heb alle bewijzen gegeven , de vordering te niet doen en excuses aanbieden want nu sta ik te boek als een oplichtster

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ov chipkaart

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ov chipkaart nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Nigel Payne