Mijn Klacht:
2 januari jl heb ik online mijn persoonlijke ov chipkaart verlengd en zou een nieuwe opgestuurd krijgen. Tot op heden heb ik niets ontvangen en heb al meerdere malen met de klantenservice gebeld die mij op een onvriendelijke en zonder oplossingen of hulp te woord staat. Zij hebben aangegeven dat het aan dat de fout aan hun kant zit en het gaan oplossen. Iedere keer wordt mij voorgelogen dat ze alles in gang hebben gezet en als ik met hen bel zeggen ze dat het systeem niets in gang heeft gezet of dat er een melding van is gemaakt. Belachelijk! Ik kan geen gebruik maken van mijn jaarabonnement voor mijn werk, omdat deze op de ov chipkaart staat, moest hierdoor verplicht een anonieme kaart aanschaffen,alle reiskosten betaal ik nu dus dubbel.
Mijn frustratie en boosheid is dat je nergens terecht kan in deze situatie terwijl het een dagelijks probleem is voor mij omdat ik veel moet reizen voor mijn werk. Je kunt ze niet op andere manieren bereiken of spreken, want het contactcenter zit in het buitenland en in Nederland kun je voor deze kwestie nergens anders direct worden geholpen! Ik loop hierdoor tegen een muur op van kwaadheid, frustratie en wil dat dit z.s.m. wordt verholpen en mijn onkosten worden vergoedt totdat ik mijn nieuwe kaart heb.
Gewenste Oplossing:
Ik wil z.s.m. mijn nieuwe kaart en dat mijn onkosten worden vergoedt tot die tijd.
