Mijn Klacht:
Geachte heer/mevrouw,
Ik schrijf omdat ik een probleem heb met een bestelling bij Outspot. Op 20 april heb ik een Tijdloze lentejas in de kleur blauw, maat S besteld. Tot nu toe heb ik de jas nog niet ontvangen. Vandaag heb ik gebeld met hun klantenservice via 32 2 880 87 55, en daar vertelden ze me dat de jas die ik had besteld niet meer op voorraad is. Dit verbaasde me, want toen ik bestelde, was de jas nog beschikbaar.
Met vriendelijke groet,
Shyam Koendjbiharie
Gewenste Oplossing:
Ze hebben de volgende opties geboden:
1. Een waardebon met extra voordeel. Deze is twee jaar geldig en bruikbaar voor alle aanbiedingen op onze website.
2. Een terugbetaling op uw rekening. Klik daarvoor op de link ‘Originele waarde overschrijven op mijn bankrekening’ in die e-mail.
Ik heb optie 1 gekozen
