Klachten over Outspot

Hieronder kunt u zien welke klachten, complimenten en suggesties er over Outspot zijn gemeld. Lees meer >

Statistieken van Outspot in de categorie Adviezen

28 klachten gemeld
2.2 /10
9 stemmen

Tijdslijn

Retour

Klacht van op 07 mei 2021 over Outspot in de categorie Adviezen

Heb mijn geld nog niet terug ik moet direct betalen maar als je iets terug krijgt moet je geduld hebben klopt geen reet van ik bestel er nooit weer wat van Lees meer

Retourneren art. geld retour

Klacht van op 29 april 2021 over Outspot in de categorie Adviezen

1e weegschaal gaf een foutmelding. 2e weegschaal op aanraden van Outspot.nl geweigerd (geen bevestiging van ontvangen!) 3e weegschaal ONGEVRAAGD toegestuurd door Mascot Almere, helaas geaccepteerd door huisgenoot. Ik WIL HELEMAAL GEEN WEEGSCHAAL EN MIJN GELD RETOUR! Lees meer

E-mail

Klacht van op 12 maart 2021 over Outspot in de categorie Adviezen

Veelvuldig E-mails. Heeft nu een zodanige omvang aangenomen dat ik heb besloten van zijn ammenooitniet ook maar enig product van outspot aan te schaffen. Stop met die irritante mails, ik word er paranoïde van. Lees meer

geen bestelde deel ontvangen

Klacht van op 23 februari 2021 over Outspot in de categorie Adviezen

We hebben 04-02-2021 een bril besteld en niet ontvangen. door wie is de bril vervoert en wanneer als Dhl is geweest graag 10 cijfercode ontvangen en Of een andere vervoeder was graag vertellen. Dhl heeft geen opdracht gevonden. of U heeft... Lees meer