Klachten over Outspot

Hieronder kunt u zien welke klachten, complimenten en suggesties er over Outspot zijn gemeld. Lees meer >

Statistieken van Outspot in de categorie Adviezen

25 klachten gemeld
2.9 /10
12 stemmen

Tijdslijn

product niet ontvangen

Klacht van stellebos op 21 oktober 2021 over Outspot in de categorie Adviezen

heb 26 augustus een vuilnis emmer met pers besteld en betaald €34,95 aan Bishop Hamon sole Lic maar tot nu toe niets ontvangen zou graag willen dat dit goed opgelost word gr adri van den nieuwendijk willem de jagerstraat 62 3251 bg Stellendam... Lees meer

2 hoofdkussens

Klacht van xihtYO-naznyz-pewped op 28 juni 2021 over Outspot in de categorie Adviezen

Besteld, betaald en Niet Ontvangen. (Double fit kussens! Zie svp Uw aanbieding mei, 18-5 besteld 1 plus 1 gratis.) Order nummer: 31492848 Lees meer

Outspot is spambedrijf

Klacht van JohanGrutersuitDuitsland2 op 09 mei 2021 over Outspot in de categorie Adviezen

De klacht Het heeft geen zin om over Outspot te klagen, het bedrijf trekt zich er niets van aan. Gebruik je Outlook? Mail rechts aanklikken -- ongewenste mail -- Opties voor ongewenste mail -- verdachte email permanent verwijderen. En hoppa.. je... Lees meer

Retour

Klacht van Jurrien68 op 07 mei 2021 over Outspot in de categorie Adviezen

Heb mijn geld nog niet terug ik moet direct betalen maar als je iets terug krijgt moet je geduld hebben klopt geen reet van ik bestel er nooit weer wat van Lees meer

Retourneren art. geld retour

Klacht van stolk47 op 29 april 2021 over Outspot in de categorie Adviezen

1e weegschaal gaf een foutmelding. 2e weegschaal op aanraden van Outspot.nl geweigerd (geen bevestiging van ontvangen!) 3e weegschaal ONGEVRAAGD toegestuurd door Mascot Almere, helaas geaccepteerd door huisgenoot. Ik WIL HELEMAAL GEEN WEEGSCHAAL EN MIJN GELD RETOUR! Lees meer