Klacht: ggeen reactie op retourvraag

Tasretour op 25 mei 2024 over Outspot in de categorie Adviezen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een tas besteld en betaald en het lukt me niet om te retourneren. Ik heb gebeld, op de site melding gedaan en diverse mails naar [email protected] gestuurd met toevoeging van herroepings formulier. Ondanks de belofte binnen 4 werkdagen te zullen reageren, verneem ik niets. Zo gaat de proeftijd snel voorbij en zal ik geen geld terug krijgen.

Gewenste Oplossing:

Ik wil op tijd een retourlabel krijgen, zodat ik mijn geld terug kan vragen bij de leverancier. Beter nog: Outspot regelt mijn terugbetaling, want op hun rekening staat mijn geld.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Er is een nieuwe brief gegenereerd voor de klacht over Outspot
Download hier uw brief

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Outspot

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Outspot nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Tasretour