Klacht: Geen retourprocedure bij Outspot

outspot koper op 25 mei 2023 over Outspot in de categorie Adviezen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Het is al de tweede keer dat ik iets bestel bij outspot, dat niet voldoet, en dat het niet mogelijk is om te retourneren.
Ze schrijven wel in de voorwaarden dat het kan, maar ze sturen alleen geen retourlabels. Ze communiceren eigenlijk helemaal niets. Op emails wordt niet gereageerd.

Ik zie het als een frauduleus bedrijf, dat met ontbrekende retourprocedures de kosten laag probeert te houden.

Gewenste Oplossing:

Een werkende retourprocedure of uberhaupt het beantwoorden van emails.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Outspot over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Outspot in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Outspot een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Outspot

Heeft op 23 juni 2023 om 11:57 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste klant,

Onze retourprocedure is duidelijk vermeld op de pagina Hulp, alsook in onze Algemene voorwaarden. We hebben op 26/5 en 19/4 twee mails verstuurd met de retourprocedure en in bijlage de retourlabel. Had u uw spam gecontroleerd? U heeft ondertussen beide producten teruggestuurd en we hebben de terugbetalingen op 13/06/2023 uitgevoerd. Bedankt voor de nieuwe bestelling die u op 15/06 heeft geplaatst.

Met vriendelijke groeten,

Het Outspot-team

outspot koper

Heeft op 23 juni 2023 om 12:12 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Nul directe communicatie van Outspot.

Geen mails ontvangen met retourlabels of procedure. Van lieverlee heb ik maar een doos gevuld met de spullen en teruggestuurd zónder retourlabel.

Geld teruggekregen in de vorm van waardebonnen. Wat kan ik daar dan mee?

Bericht van Outspot

8 maanden geleden - Beste, Bedankt voor uw bericht. Alles is duidelijk uitgelegd in de terugbetalingsmail die u per mail heeft ontvangen. Uw aankoopbedrag werd volledig terugbetaald in de vorm van een waardebon met 5% extra. U bent uiteraard niet verplicht om de waardebon te houden. U mag hem naar een terugbetaling in cash omzetten als u op de link in de e-mail klikt. Met vriendelijke groeten, Het Outspot-team

Alle klachten die gemeld zijn door outspot koper