Klacht: Al betaald, maar kan niet daten omdat er een profielfoto wordt geeist

micha1 op 02 september 2023 over Ourtime in de categorie Datingsites

Dit was niet van tevoren duidelijk gemaakt. De site blokkeert zelfs het zien van profielen zodat ik niet eens kan kijken, ik kan alleen maar op de site komen die de profielfoto eist. Deze ga ik nooit en te nimmer neerzetten op zo´n site, dat doe ik nooit. Ik had zogenaamd 1 like, en per ongeluk kon ik daar op reageren, toen zat ik opeens weer muurvast in die pagina die de profielfoto gewoon eist. Ik heb maar liefst E 29 nog wat betaald voor 1 maand. Kan er niets mee. Wat een boeven.
Ook kun je niet meteen je net aangemaakte account weer stoppen, zodat je niet aan de binnen 24 uur terugbrengen regel kan voldoen, en zij je geld kunnen houden. Ik kan stomweg mijn abonnement niet stoppen binnen 24 u na aanmelding. Dit is zo doortrapt. Ik neem maandag contact op met mijn bank om mijn geld terug te halen, ik kan immers de dienst niet gebruiken. BOEVEN !!!

Ik wil onmiddelijk mijn geld terug. Ik kan zo niets met die site.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ourtime

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ourtime nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door micha1