Klacht: Opzegvergoeding niet uitgekeerd

op 21 augustus 2018 over Essent in de categorie Energieleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Opzegvergoeding niet uitgekeerd, Na feedback op de site aangegeven het niet eens was met de 3maanden voor uitbetaling is er contact met mij opgenomen via de telefoon.
Hierin is aangegeven de uitbetaling met 4weken te verkorten. Dit was December 2017. Het is nu Augustus en heb tot op heden geen Opzegvergoeding mogen ontvangen.

Gewenste Oplossing:

Graag binnen korte termijn uitbetaling...

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Essent over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Essent in behandeling genomen

Bericht van Essent

3 maanden geleden - Hi Thommmyy, Ik zie in je gegevens dat de opzegvergoeding is uitbetaald! Heb je hem juist ontvangen? Laat je het weten als ik nog iets voor je kan betekenen? Met vriendelijke groet, Marlon Webcare Essent

Reactie van de melder van de klacht Thommmyy

3 maanden geleden - Via de klanten service vrij kort erna bericht gehad: Beste heer, Bedankt voor uw bericht. Ik vind het erg vervelend dat u zo lang op uw opzegvergoeding heeft moeten wachten. U krijgt het bedrag van 250 euro binnen drie werkdagen op uw rekening gestort. Ik vertrouw erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Heeft u nog vragen? Op onze website vindt u antwoorden op veelgestelde vragen. Ook regelt u gemakkelijk en snel uw energiezaken op Mijn Essent. U kunt uw persoonlijke gegevens inzien en wijzigen en grip houden op uw verbruik. Met vriendelijke groet, Bodine de Laat Essent Klantenservice Vervolgens heb ik €135, mogen ontvanger en dus geen €250 zoals boven vermeld staat, Wederom teleurstellend... Ik zit nog op €115, te wachten. Daarin kan jij zeker nog iets betekenen Marlon.

Bericht van Essent

3 maanden geleden - Hi Thommmy, Goed dat je me laat weten dat ik nog wat voor je kan betekenen. Ik ben direct in je gegevens gedoken om te zien waar dit door komt. Je opzegvergoeding is verrekend met je termijnbedrag. Voor deze maand wordt er dus niet nog eens een termijnbedrag in rekening gebracht. Dit hebben we gedaan omdat de uitbetaling van je opzegvergoeding en het afschrijven van je termijnbedrag erg dichtbij elkaar lagen. Zo is alles in 1 bijschrijving op jouw rekening geregeld. Ik vertrouw er op je zo voldoende te hebben geinformeerd. Met vriendelijke groeten, Marlon Webcare Essent

Reactie van de melder van de klacht Thommmyy

3 maanden geleden - Beste Marlon, Bedankt voor de verheldering,

Bericht van Essent

3 maanden geleden - Graag gedaan!

Alle klachten die gemeld zijn door Thommmyy