Klacht: opwaarderen mislukt

op 05 juli 2012 over Hollandsnieuwe in de categorie Mobiele Telefonie

Heb via ideal 5 euro opgewaardeert, geld is wel van mijn rekening maar opwaardering heeft niets plaatsgevonden, omdat ik dringend moest bellen nogmaals 5 euro opgewaardeert en ditkeer stond na een uur of 2 het beltegoed erop. inmiddels al 3 keer de kalntenservice gemaild maar tot op heden geen reactie alleen maar standaard bevestigingsmail. heb hun het betalingskenmerk ook opgestuurd dus hoe moeilijk moet het zijn.

NVT, er is nog geen oplossing

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Hollandsnieuwe in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht snoopp

5 jaren geleden - ze hebben wel contact met me gehad,vroegen om betalingskenmerk, heb aangegeven dat ik alleen maar transactienummer heb en een schermafdruk van mijn bankafschrift meegstuurd, maar verder niks meer gehoord zou gisteren bijgeschreven zijn maar ook datis niet gebeurt

Bericht van Hollandsnieuwe

5 jaren geleden - Beste klant, Ik zie dat we je betalingskenmerken in goede staat ontvangen hebben. We zullen je probleem zo snel mogelijk uit laten zoeken en contact met je opnemen zodra we meer weten. Vriendelijke groet, hollandsnieuwe

Reactie van de melder van de klacht snoopp

5 jaren geleden - kreeg net weer een mailtje van hollandse nieuwe met het verzoek om betaalkenmerk te sturen of evt dit op te vragen bij de bank, heb maar geschreven dat ik de 5 euro maar als verloren beschouw dit kost mij te veel ergernis, nu maar hopen dat ik niet vaak hoef op te waarderen want er is toch een risiko aan verbonden

Reactie van de melder van de klacht snoopp

5 jaren geleden - we zijn nu een maandje verder niks meer gehoord van hollandse nieuwe, ook geen bel te goed niet meer gekregen , maar ook goed nieuws vandaag moest ik weer opwaarderen en hoera het is gelukt. hollandse nieuwe is mooi behalve alsje een probleem hebt dan hou je hart maar vast maar als alles werkt dan is het top

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hollandsnieuwe een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hollandsnieuwe

Heeft op 16 april 2013 om 16:32 geantwoord

Beste klant,

Gezien de verstreken tijd na het plaatsen van uw klacht gaan wij ervan uit dat er, middels een ander kanaal, een oplossing geboden is.
Mocht u onze hulp nodig hebben, dan kan u terecht op hollandsnieuwe.nl/klantenservice of via Facebook/Twitter.

hollandsnieuwe

Alle klachten die gemeld zijn door snoopp