Klacht: opwaardeeren

op 17 juli 2012 over Hollandsnieuwe in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

goede morgen,

de laatste tijd gaat het vaak mis bij het opwaarderen van mijn simkaart… ik heb gister 16/07/2012 een betaling gedaan van 20 euro… het is direct afgeschreven maar nu 17/07/2012 sta ik nog steeds te wachten om mijn huisdokter te kunnen bellen…

Gewenste Oplossing:

ik ben te vreden met mijn beltegoed meer wil ik niet ... ik wil gewoon op een normaal manier gebruik kunnen maken van de diensten waar ik voor betaal.

Bericht van Hollandsnieuwe

5 jaren geleden - Beste klant, Ik kan in ons systeem geen betaling van 20 euro terug vinden. Kun je ons aangeven om welk nummer het gaat en wat het betalingskenmerk van de betaling was zodat we hierop kunnen zoeken? Vriendelijke groet, hollandsnieuwe

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Hollandsnieuwe in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht elharbachi

5 jaren geleden - ik hoop u voldoende info te hebben gegeven

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hollandsnieuwe een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hollandsnieuwe

Heeft op 16 april 2013 om 16:30 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste klant,

Gezien de verstreken tijd na het plaatsen van uw klacht gaan wij ervan uit dat er, middels een ander kanaal, een oplossing geboden is.
Mocht u onze hulp nodig hebben, dan kan u terecht op hollandsnieuwe.nl/klantenservice of via Facebook/Twitter.

Met vriendelijke groet,

hollandsnieuwe

Alle klachten die gemeld zijn door elharbachi