Klacht: Oplossing DPD niet naar tevredenheid

op 06 mei 2016 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Antwoord is niet naar tevredenheid, klacht is dus NIET afgehandeld.

Wanneer ik mijn pakket thuis bezorgd krijg

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DPD over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 06 mei 2016 om 14:22 geantwoord

Hallo Esther,

Je geeft na mijn reactie aan dat je niet tevreden bent. Dat vind ik erg vervelend.

De chauffeur heeft zich aan de, met hem gemaakte, afspraken gehouden en het pakket bij de eerst volgende Pickup locatie op zijn route bezorgd. Ik kan het pakket daar niet voor je op laten halen. Je kunt het pakket er wel zelf afhalen. Gaat dit niet binnen 7 werkdagen dat het pakket bij de Pickup locatie bezorgd is dan gaat het pakket retour naar de verzender.
Je kunt dan opnieuw je pakket bestellen. De chauffeur zal dan weer eerst netjes bij jou het pakket aanbieden, ben je er dan niet of kun je het pakket niet in ontvangst nemen dan gaat hij wederom naar de eerst volgende (op zijn route) Pickuplocatie.
Graag wil ik je dan ook vragen het pakket bij de Pickup locatie af te halen, dan kun je beschikken over je pakket.

Fijn weekend en geniet van het heerlijke weer!
Groeten Kari

Reactie van de melder van de klacht EstherFricke

8 maanden geleden - Nogmaals, dat pakket ligt daar niet. Het ligt in het depot 20 km. verderop! Zinloze reactie!

Alle klachten die gemeld zijn door EstherFricke