Klacht: Oplichting

op 31 juli 2017 over CMTelecom in de categorie SMS Diensten

Zonder aanmelding heeft dit bedrijf meerdere sms berichten naar mijn zoontje van 10 jaar gestuurd. Totale kosten 121,00 en zijn telefoon geblokkeerd waar hij heel verdrietig om is. Hij zei huilend dat hij hier echt niets vanaf weet. Dit is echt pure afzetting!!!!!

Wanneer bedrijf totale kosten vergoed.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over CMTelecom

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over CMTelecom nog niet in behandeling is genomen.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door CMTelecom in behandeling genomen

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat CMTelecom een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

CMTelecom

Heeft op 09 oktober 2017 om 10:24 geantwoord

Heeft op 09 oktober 2017 om 16:51 geantwoord

Bedrijf heeft geen contact met ons opgenomen en wij zijn een hele hoop geld kwijt(uiteindelijk is bedrag opgelopen naar 700 euro). Echt ronduit oplichters!!!!!

Alle klachten die gemeld zijn door Sacha junior