Klacht: Oplichting

op 31 juli 2017 over CMTelecom in de categorie SMS Diensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Zonder aanmelding heeft dit bedrijf meerdere sms berichten naar mijn zoontje van 10 jaar gestuurd. Totale kosten 121,00 en zijn telefoon geblokkeerd waar hij heel verdrietig om is. Hij zei huilend dat hij hier echt niets vanaf weet. Dit is echt pure afzetting!!!!!

Gewenste Oplossing:

Wanneer bedrijf totale kosten vergoed.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over CMTelecom

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over CMTelecom nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door CMTelecom in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat CMTelecom een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

CMTelecom

Heeft op 09 oktober 2017 om 10:24 geantwoord

Geboden Oplossing:

CM heeft contact opgenomen met de melder en de klacht is naar tevredenheid opgelost.
De betreffende klager had berichten ontvangen van een van de bedrijven die gebruik maakt van onze SMS techniek.
Ontvangt u betaalde SMSberichten , of worden u bedragen in rekening gebracht voor mobiele content diensten? Klacht.nl is niet de snelste weg om dit stop te zetten. U kunt op www.smsafmelden.nl en www.smsgedragscode.nl en www.payinfo.nl rechtstreeks in contact treden met het bedrijf dat u de berichten verstuurt.
Indien u uw GSM nummer wilt blokkeren voor alle Premium SMS diensten in Nederland, kunt u dit doen via www.smsafmelden.nl

Heeft op 09 oktober 2017 om 16:51 geantwoord

Bedrijf heeft geen contact met ons opgenomen en wij zijn een hele hoop geld kwijt(uiteindelijk is bedrag opgelopen naar 700 euro). Echt ronduit oplichters!!!!!

Alle klachten die gemeld zijn door Sacha junior