Klacht: Opgelicht ?

op 30 augustus 2016 over Bye-Bye-Snore.nl in de categorie Internetshops - Cosmetica en verzorging

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Te kleine BBS ontvangen, vervolgens reageert het bedrijf al meer dan een maand niet op klacht / reclamatie via contactformulier en diverse mails.
Dus geen passende BBS en geen geld terug.
Moederbedrijf Odin trading is volgens internetgegevens ook uitgeschreven bij de KVK.

Gewenste Oplossing:

Ben tevreden met passende Bye Bye Snore of geld terug.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bye-Bye-Snore.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bye-Bye-Snore.nl nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bye-Bye-Snore.nl in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht Harald66

2 maanden geleden - Inmiddels is mijn klacht ook al meer dan een maand "in behandeling" .... Hoe moeilijk kan het zijn ?

Alle klachten die gemeld zijn door Harald66