Klacht: Ander product dan besteld ontvangen

Vandaag ontvangen 1 Snore Free Noseclip van het merk Mountain met een factuur van Vanderwel Codes c.s. voor het betaalde bedrag van € 14,99. Heb echter besteld 1 ByeByeSnore TM. Het ontvangen product heeft bovendien twee magneetjes en ik ben echt niet van plan deze in mijn neus in te brengen.
Ik heb een klacht ingediend via het klachtenformulier onder de algemene voorwaarden. Gezien de klachten/meldingen op deze klachtensite verwacht ik daar niet veel van.
Het gaat mij niet eens om het geld dat ik hoogstwaarschijnlijk nooit retour krijg. Het gaat mij om het gevoel bedonderd te zijn en daarmee is mijn vertrouwen in website stores zeer gereduceerd. Erg jammer.
Mocht ik een reactie krijgen uit Venlo, dan zal ik deze zeker op deze site plaatsen.

Als het origineel bestelde product wordt geleverd of wanneer het betaalde bedrag van € 14,99 wordt geretourneerd met excuses voor deze schimmige verwisseling van producten

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bye-Bye-Snore.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bye-Bye-Snore.nl in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Klachtaangever