Klacht: Geen bestelling ontvangen en/of reactie op mijn mail

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 27 februari 2017 het artikel besteld en betaald. Tot op heden nog niets ontvangen en na meerdere malen een mail te hebben gestuurd bleef nog steeds een reactie uit.
Men is op geen enkele manier te bereiken en een telefoonnummer kan ik ook niet vinden.
Ik wil of mijn geld terug of deze week alsnog het artikel ontvangen.

Met vriendelijke groet,
Wouter Robinson

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik deze week alsnog het artikel ontvang of anders mijn geld terug.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bye-Bye-Snore.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bye-Bye-Snore.nl nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Bye-Bye-Snore.nl in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door W. Robinson