Klacht: Na toezegginn nog steeds geen geld terugontvangen, maar opnieuw het product gekregen

Ik ben niet tevreden met de reactie van X van Bye Bye Snore. In plaats van dat ik de aankoopprijs terug kreeg gestort kreeg ik opnieuw het product (zonder enige commentaar) toegestuurd. Ik wil alsnog het geld van het product terug ontvangen en ook de verzendkosten die aan mijn kant zijn ontstaan en nogmaals ontstaan als ik het product opnieuw terug stuur.

Op hun website staat het volgende vermeld:
U heeft een afkoelingsperiode van 14 dagen om zonder opgaaf van redenen het product te retourneren, ingaande op de dag van ontvangst van het product. Het product kan alleen ongebruikt en in originele verpakking geretourneerd worden. Voor het retourneren van de bestelling zijn de retourkosten voor uw rekening. Wij zullen het bedrag binnen 14 dagen crediteren.

Onderaan is de mailwisseling van mij en X waarin hij mij toezegt dat ik het product terug kan sturen en het geld terug ontvang:

Op 29 april 2016 15:19 schreef X:
Beste,

Je mag het product, indien niet geopend, terugsturen naar het adres:

XXXXX

Zodra het daar aankomt, wordt je terugbetaling in gang gezet.

Vertrouwende jou hiermee naar behoren te hebben geinformeerd.

Hoogachtend, Sincerely, Freundlicher Gruβ, meilleur salutations,

X
I.v.m. drukte is mijn bereikbaarheid slecht, excuses daarvoor.

Op 28 apr. 2016, om 22:39 heeft X het volgende geschreven:
Geachte heer X,
ik heb 22 april via jullie webite aangegeven dat ik het product terug wil sturen en het geld terug wil ontvangen. men heegt na afleverdatum 2 weken de tijd om dit te doen (indien het verpakt blijft). ik heb nog geen reactie. is dit verzoek doorgekomen?

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bye-Bye-Snore.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bye-Bye-Snore.nl nog niet in behandeling is genomen.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bye-Bye-Snore.nl in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bye-Bye-Snore.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bye-Bye-Snore.nl

Heeft op 09 augustus 2016 om 15:23 geantwoord

Geachte mevr.,

Mogen wij van u vernemen of deze klacht tot op heden nog actueel is?
Graag zouden wij dit van u willen weten en u tevens verzoeken ons hiervan op de hoogte te stellen.

Alvast bedankt voor uw tijd.

Wensen wij u een fijne dag!

In afwachting van uw reactie, verblijven wij met vriendelijke groet,

Team van Bye Bye Snore . nl

Alle klachten die gemeld zijn door micomica