Klacht: Openstaand saldo

op 09 april 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Ik ben in 2015 overgestapt naar een businesscard en mijn overstap, tegoed, e.d. zou in orde gemaakt worden voor mij.

De NS kaart is opgezegd en het openstaande saldo van 22,30 euro is nooit teruggestort naar mijn rekening.

Na herhaalde verzoeken krijg ik van de NS deze reactie: “Dank u wel voor uw reactie van 12-03-2016. Ik vind het vervelend voor u dat uw saldo niet teruggestort kan worden.

Als uw OV-chipkaart is verlopen heeft u maximaal 12 maanden de gelegenheid om het saldo terug te vragen. Nadat de kaart langer dan 12 maanden is verlopen wordt het uit het systeem verwijderd. Wij kunnen aan de hand van het kaartnummer dus geen gegevens meer naar voren halen.”

Het is natuurlijk makkelijk en snel verdiend voorde NS om geld van anderen na een jaar te laten verlopen en om administratieve redenen niet te willen betalen.

Als het openstaande saldo van 22,30 euro is teruggestort op mijn rekening.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

NS

Heeft op 09 mei 2016 om 07:37 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door bervuijk