Klacht: Opeens sms 5 euro afschrijven voor dienst.

op 30 april 2016 over CMTelecom in de categorie SMS Diensten

Opeens kreeg ik een bericht dat ik voor 5 euro per week iets had van droidboost. Ik heb helaal nergens voor aangemeld. Heb nu direct afgemeld dat dit njet meer kan. Maar ik heb helemaal niks afgesloten. Dit is oplichting. Hoe krijg ik die 5 euro terug.

Dat ze met deze praktijken stoppen. En wij de 5 euro terug krijgen voor diensten die wij niet hebben gewild en hebben aangevraagd.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over CMTelecom

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door CMTelecom in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat CMTelecom een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

CMTelecom

Heeft op 30 mei 2016 om 12:31 geantwoord