Klacht: Ook 2e oplossing DPD niet naar tevredenheid

op 06 mei 2016 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

http://www.klacht.nl/dpd/klacht/oplossing-dpd-niet-naar-tevredenheid/ http://www.klacht.nl/dpd/klacht/dpd-bezorgt-niet/

Beste Kari van DPD,

Uit jouw reactie blijkt dat je mijn bericht naar aanleiding van jouw eerste “oplossing” niet gelezen hebt. Gemakshalve zet ik deze dan voor je hieronder neer. Pakket is terug naar het depot, gezien je 2e reactie vermoed ik dat het pakket terug onderweg is naar de afzender. Tot zover die 7 dagen waar je het over gehad hebt. Eergisteren is het bij de pickup parcelshop afgeleverd, vanochtend stond het alweer in het depot. Gisteren was een feestdag! Pickup parcelshop net zo betrouwbaar als de chauffeur?

Afzender inmiddels ook ingelicht over deze ontzettend slechte service. Maar misschien kun je voor de zekerheid navraag doen of mijn bange vermoedens waar het pakket naar toe gaat kloppen.

Mijn eerdere reactie op jouw “oplossing”:
Standaard antwoord, en zeker geen bevredigend antwoord. Nogmaals, er waren meerdere personen thuis, chauffeur is ook de 2e keer gewoon niet langs geweest. Pickup parcelshop is hier om de hoek, en dus gewoon op zijn route. Overigens begrijp ik dat mijn pakket nog steeds in het depot ligt te wachten tot het naar een Pickup parcelshop verder weg afgeleverd wordt, niets te maken met route van chauffeur dus. wacht al bijna een week op mijn pakket;-(

Wanneer ik mijn pakket netjes thuis bezorgd krijg.

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DPD over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 06 mei 2016 om 15:24 geantwoord

Hallo Esther,

Met iedere klacht die gemeld wordt gaan wij zeer serieus mee om en lezen we dan ook zorgvuldig.
Uit mijn gegevens heb ik geconstateerd dat het pakket bij de Pickup parcelshop zou moeten liggen.
Ik heb dan ook contact met hen gehad en zij hebben alle pakketten nagekeken. Je pakket was niet bij hen.
Vervolgens heb ik nogmaals met diverse chauffeurs contact opgenomen. Wat blijkt nu. Afgelopen woensdag was je pakket verkeerd geleverd, een chauffeur heeft het pakket vanochtend meegekregen toen hij op deze plaats pakketten afleverde. Daardoor komt het dat jij zag dat het pakket bij ons ligt. Het pakket is onderweg naar het depot en zal maandag bij je aangeboden worden.

Het was echt een uitzonderlijk voorval waarbij gegevens door elkaar zijn gelopen.

Excuses voor het ongemak en het pakket wordt maandag echt bij je aangeboden.

Groeten Kari

Alle klachten die gemeld zijn door EstherFricke