Klacht: Ontvangst pakket

op 04 juli 2016 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Op 4 juli 2017 een bericht van de DPD in de brievenbus ontvangen. Het betreffende pakket was vanwege mijn afwezigheid niet bezorgd, doch zou vanaf 16:30 uur klaarliggen bij een ophaalpunt. Van dit ophaalpunt stond alleen de bedrijfsnaam en de postcode op het bericht. Ik heb zelf moeten uitzoeken waar dit afhaalpunt was. Dit bleek in een ander dorp te zijn. Ik vind het onbegrijpelijk dat de DPD een onduidelijk bericht stuurt en mij het pakket vervolgens zelf elders laat ophalen. Ik heb de afzender van het pakket een flink bedrag aan verzendkosten betaald en verwacht dat het pakket dan ook wordt afgeleverd. Ik heb nu extra kosten moeten maken om het zelf op te halen, Op het bericht had ook kunnen staan wanneer het pakket opnieuw aan mijn adres wordt aangeboden. Of er had verzocht kunnen worden contact op te nemen met DPD om een nieuw bezorgmoment af te spreken, Waardeloze service en het bedrijf denkt zo klantvriendelijk te zijn, Niet dus!

Dit is niet meer terug te draaien. Gemeende excuses worden geaccepteerd, doch stellen mij niet tevreden.

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DPD over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 05 juli 2016 om 14:59 geantwoord