Klacht: Onterect afschrijvingen van 5,00 per week

op 29 april 2016 over CMTelecom in de categorie SMS Diensten

Onterecht worden er bij al enige tijd 5,00 per week afgeschreven, dit zonder dat ik erom heb gevraagd. Inmidels al meer dan 10 x.

Dat dit stop en dat ik mijn geld terug krijg.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over CMTelecom

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over CMTelecom nog niet in behandeling is genomen.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door CMTelecom in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat CMTelecom een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

CMTelecom

Heeft op 24 mei 2016 om 08:59 geantwoord