Klacht: Onterechte kosten €5 per week CM Telecom bv

op 27 april 2016 over CMTelecom in de categorie SMS Diensten

Sinds 4 april 2016 wordt er wekelijks €5 bij mijn telefoon rekening opgeteld voor cm telecom BV namens VIP games weekly. Ik heb geen idee waarom er wekelijks €5 in rekening wordt gebracht. Inmiddels heb ik deze dienst opgezegd via afmeldensms.nl, maar ik wil de reeds geïncasseerde (4x €5 =) €20 terug krijgen van CM Telecom bv, aangezien ik niet van deze diensten gebruik maak. Alvast bedankt.

Zodra ik de reeds geïncasserde (4x €5 =) €20 terugkrijg van CM Telecom bv, aangezien ik niet van deze diensten gebruik maak.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over CMTelecom

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door CMTelecom in behandeling genomen

CMTelecom

Heeft op 17 mei 2016 om 12:27 geantwoord

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat CMTelecom een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door WINDDYNE