Klacht: Onterechte facturatie van 3x 5euro per week

op 10 mei 2016 over CMTelecom in de categorie SMS Diensten

Onlangs werd er onterecht een bedrag van 5euro/week gevraagd van mij op mijn factuur van Mobistar (ondertussen Orange). Ik heb echter nooit aangemeld of ingeschreven op dit abonnement daarvoor betaal ik ook niets van het gevraagde bedrag.
Ik heb via Mobistar dit abonnement stop gezet maar ik betaal niet voor iets waarvoor ik mij niet heb ingeschreven…

Ik wil deze bedragen niet meer zien op mijn factuur, aangezien ze onterecht zijn. De gevraagde bedragen zal ik dan ook zeker niet betalen

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over CMTelecom

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door CMTelecom in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat CMTelecom een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

CMTelecom

Heeft op 02 juni 2016 om 08:53 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Maguy