Klacht: Onterechte facturatie van 3x 5euro per week

op 10 mei 2016 over CMTelecom in de categorie SMS Diensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Onlangs werd er onterecht een bedrag van 5euro/week gevraagd van mij op mijn factuur van Mobistar (ondertussen Orange). Ik heb echter nooit aangemeld of ingeschreven op dit abonnement daarvoor betaal ik ook niets van het gevraagde bedrag.
Ik heb via Mobistar dit abonnement stop gezet maar ik betaal niet voor iets waarvoor ik mij niet heb ingeschreven…

Gewenste Oplossing:

Ik wil deze bedragen niet meer zien op mijn factuur, aangezien ze onterecht zijn. De gevraagde bedragen zal ik dan ook zeker niet betalen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over CMTelecom

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door CMTelecom in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat CMTelecom een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

CMTelecom

Heeft op 02 juni 2016 om 08:53 geantwoord

Geboden Oplossing:

CM heeft contact opgenomen met de melder en de klacht is naar tevredenheid opgelost.

De betreffende klager had berichten ontvangen van een van de bedrijven die gebruik maakt van onze SMS techniek.

Ontvangt u betaalde SMSberichten , of worden u bedragen in rekening gebracht voor mobiele content diensten? Klacht.nl is niet de snelste weg om dit stop te zetten. U kunt op www.smsafmelden.nl en www.smsgedragscode.nl en www.payinfo.nl rechtstreeks in contact treden met het bedrijf dat u de berichten verstuurt.

Indien u uw GSM nummer wilt blokkeren voor alle Premium SMS diensten in Nederland, kunt u dit doen via www.smsafmelden.nl

Alle klachten die gemeld zijn door Maguy