Klacht: Onterechte betaling

op 13 september 2016 over CMTelecom in de categorie SMS Diensten

Tot mijn verbazing kwam ik een paar dagen geleden achter de oorzaak van enkele merkwaardige hoge rekeningen van Vodafone. Van april t/m begin september betaalde ik op 4 maandelijkse rekeningen en nog 2 toekomstige rekeningen een totaalbedrag van € 90,00 voor een abonnement DroidBoost, waarvoor ik me bij mijn weten nooit heb aangemeld. Ik zou niet weten waarom, want ik kende het fenomeen niet en ik snap nog niet wat het is, ik wil zelfs niet weten wat het is. 12 September heb ik het abonnement kunnen beëindigen.
Ik heb Droidboost vriendelijk verzocht het totaalbedrag van € 85,00 op mijn bankrekening terug te storten. Ik heb ze eveneens gewezen op de bedragen die in september nog zullen komen.
Vreemd vind ik het echter dat dit allemaal mogelijk was via de rekeningen van Vodafone. Hoe is een abonnement aanvraag bij Vodafone terecht gekomen.
Ik verzoek u vriendelijk doch dringend mij van die extra kosten af te helpen. De kosten zijn dus inmiddels opgelopen tot € 90,00.

Met vriendelijke groet, Leo Vroman

Als ik € 90,00 op mijn rekening terug krijg gestort.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over CMTelecom

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door CMTelecom in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat CMTelecom een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

CMTelecom

Heeft op 30 september 2016 om 09:11 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door leovroman