Klacht: Onterechte beeindiging contracten, ondanks tijdige betalingen

op 17 januari 2014 over Hollandsnieuwe in de categorie Mobiele Telefonie

Hollandsnieuwe heeft mijn abonnementen eenzijdig beeindigd, ondanks tijdige betalingen en aangegeven dat ik bij preventel als wanbetaler word aangemeld, ondanks eerdere toezeggingen van herstel van onterechte afsluiting door Hollandsnieuwe. Heractivering was door Helpdesk toegezegd, maar tot op heden is dit niet gebeurd.

Heraansluiting van mijn aansluitingen 0637278855 en 0637178885 en excuusbrief van Hollandsnieuwe.

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hollandsnieuwe over deze klacht.

Heeft op 21 januari 2014 om 08:47 geantwoord

Beste Hollandsnieuwe,

Danial Mohiyuddin

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Hollandsnieuwe in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hollandsnieuwe een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hollandsnieuwe

Heeft op 21 januari 2014 om 09:38 geantwoord

Beste klant,

Bedankt voor uw melding.
Helaas kunnen wij in dit stadium niets meer voor u betekenen. We raden u aan contact op te nemen met de desbetreffende instantie voor verdere afhandeling en verdere communicatie.

hollandsnieuwe

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Hollandsnieuwe beoordeeld.

Reactie van de melder van de klacht Danial.mohiyuddin

3 jaren geleden - Beste Hollandsnieuwe, Ik verzoek u om heraansluiting van mijn aansluitingen 0637278855 en 0637178885 zo spoedig mogelijk te realiseren. Ik verzoek u om mijn aansluitingen weer in gebruik te stellen en de directe incasso's voortaan van mijn betaalrekening 544303369 te incasseren in plaats van de bij u bekende rekeningnummer 402381262. Met vriendelijke groet, Danial Mohiyuddin

Alle klachten die gemeld zijn door Danial.mohiyuddin