Klacht: onterechte afschrijving sms dienst

op 04 mei 2016 over CMTelecom in de categorie SMS Diensten

Ik krijg sinds januari 2016 berichten via de sms nummer 4040 waarvoor ik me niet heb aangemeld of akkoord voor heb gegeven. € 1,50 per sms en € 12,- per week. Graag ontvang ik het onterecht betaalde bedrag terug.

wanneer ik het bedrag terug ontvang (totale bedrag € 157,92).

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over CMTelecom

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over CMTelecom nog niet in behandeling is genomen.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door CMTelecom in behandeling genomen

CMTelecom

Heeft op 31 mei 2016 om 11:57 geantwoord

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat CMTelecom een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door 0638062775