Klacht: Onterechte afschrijving abonnement droidboost

op 07 mei 2016 over CMTelecom in de categorie SMS Diensten

Ineens kreeg ik een sms met de volgende tekst: Gratis bericht: je maakt gebruik van abonnement Droidboost, de kosten zijn € 5,00/week. Ga naar http://nl.droidboost.net. Afmelden: www.payinfo.nl
Er is meteen € 5,00 van mijn telefoonrekening geboekt door CM telecom.
Ik heb me meteen afgemeld bij payinfo, maar ben bang dat dit niet voldoende is.

Ik wil mijn onterecht betaalde € 5,00 terug en graag weten hoe het kan dat ik ineens aan zo'n betaalabonnement vast zit.
Verder wil ik zeker weten dat het abonnement is opgezegd.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over CMTelecom

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door CMTelecom in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat CMTelecom een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

CMTelecom

Heeft op 02 juni 2016 om 08:52 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Madeleinevanhagen