Klacht: onterechte afschrijving

op 26 mei 2016 over CMTelecom in de categorie SMS Diensten

Ik zag vandaag voor het eerst op mijn facturen dat er door 3555-CM geld wordt afgeschreven…….het is mij geheel onbekend, en het wordt al enige tijd afgeschreven, iedere maand zo rond de 40 euro….ik wil dit onmiddellijk stopzetten, maar ik weet niet hoe ik dat moet doen

ben tevreden als het gelijk wordt stopgezet en ik het geld terug gestort krijg

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over CMTelecom

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over CMTelecom nog niet in behandeling is genomen.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door CMTelecom in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat CMTelecom een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

CMTelecom

Heeft op 16 juni 2016 om 10:15 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door fotomathilde