Klacht: onterecht schade incasseren na terugbrengen auto

op 05 juni 2018 over Hertz in de categorie Autoverhuur

Wij hadden huurauto ingeleverd op schiphol. De auto is geinspecteerd door medewerker van Hertz en hij conformeert dat alles in orde is. Geeft ons ook een receipt, waarop km staat en dat de tank vol is. Er is geen openstaand bedrag of notificatie van enige schade.
Bij thuiskomst blijkt er 1010.50 euro van onze rekening afgeboek te zijn, zonder enige opgaaf van reden of notificatie. Omdat wij de auto via Dollar hadden gehuurd koste het ons heel wat moeite waarom dat bedrag is afgeschreven. Mail gestuurd naar Hertz maar we krijgen geen enkele reactie.

Als het volledige bedrag is terug gestuurd plus 100 euro kosten, voor al de tijd en telefoontjes die ik hier aan besteed heb.

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Hertz

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Hertz in behandeling genomen

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hertz een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hertz

Heeft op 07 juni 2018 om 16:20 geantwoord

Heeft op 08 juni 2018 om 02:59 geantwoord

Zoals gezegd in de klacht er was geen schade tijdens het inleveren, de medewerker van Hertz heeft een receipt gegeven dat alles in orde was.
Ook het feit dat de schade niet gespecificeerd kan worden en dit 5-10 dagen zou moeten duren, terwijl klaarblijkelijk de zogenaamde schade al in rekening is gebracht is op zijn zachts gezegd vreemd.
Bovendien is 950+50 =1000 euro en geen 1010,50 dus dat klopt ook niet.

De oplossing is het geld terugstorten en toegeven dat er een administratieve fout is gemaakt.

Vriendelijke groeten,

Pieter de Gier

Alle klachten die gemeld zijn door PieterdeGier