Klacht: Onterecht kosten voor betaalde smsdienst genaamd CM met nummer 3555.

op 27 november 2017 over CMTelecom in de categorie SMS Diensten

Ik heb opeens allemaal kosten buiten mijn bundel voor betaalde smsdienst genaamd CM met nummer 3555. Nog nooit van gehoord, nog nooit gebruikt. Het gaat ondertussen om een flink bedrag. Ik wil graag dat dit rechtgezet wordt.
Ik heb onlangs een overstap gemaakt naar Tele2. En opeens heb ik deze kosten. Ik weet niet eens wat CM is. Mijn telefoon is momenteel kapot dus heb ik geen mogelijkheid om via sms het stop te zetten.

Ik wil de kosten niet betalen bij Tele2, voor deze bundel. Ik wil dat zij de kosten dekken. Ik heb dit nooit aangevraagd.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over CMTelecom

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over CMTelecom nog niet in behandeling is genomen.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door CMTelecom in behandeling genomen

4 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat CMTelecom een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

CMTelecom

Heeft op 18 december 2017 om 10:59 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door xfopqmb