Klacht: ONTERECHT INTERNETDIENSABONNEMENT DROIDBOOST

op 20 juni 2016 over CMTelecom in de categorie SMS Diensten

Onterecht is er 6 maal 5 euro afgeschreven door droidboost. Ik heb geen idee hoe ik aan dit abonnement ben gekomen. Geen bevestiging of sms hiervoor gehad. Zag het pas, omdat ik onkosten buiten bundel had. Kon pas zie waaraan deze kosten zijn betaald, nadat de nieuwe factuur er was. In Jui dus 3 maal en nu in juli ook weer 3 maal. Heb nu via payinfo de dienst hopelijk kunnen blokkeren. Het is vervelend dat je pas bij de factuur kunt zien waaraan je betaald. Voordat de nieuwe factuur er is zijn de eerste kosten al weer gemaakt.

Dat de dienst betaalde internetdiensten helemaal geblokkeerd kan worden. Net als betaal sms diensten.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over CMTelecom

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door CMTelecom in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat CMTelecom een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

CMTelecom

Heeft op 11 juli 2016 om 09:49 geantwoord