Klacht: ONTERECHT INTERNETDIENSABONNEMENT DROIDBOOST

op 20 juni 2016 over CMTelecom in de categorie SMS Diensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Onterecht is er 6 maal 5 euro afgeschreven door droidboost. Ik heb geen idee hoe ik aan dit abonnement ben gekomen. Geen bevestiging of sms hiervoor gehad. Zag het pas, omdat ik onkosten buiten bundel had. Kon pas zie waaraan deze kosten zijn betaald, nadat de nieuwe factuur er was. In Jui dus 3 maal en nu in juli ook weer 3 maal. Heb nu via payinfo de dienst hopelijk kunnen blokkeren. Het is vervelend dat je pas bij de factuur kunt zien waaraan je betaald. Voordat de nieuwe factuur er is zijn de eerste kosten al weer gemaakt.

Gewenste Oplossing:

Dat de dienst betaalde internetdiensten helemaal geblokkeerd kan worden. Net als betaal sms diensten.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over CMTelecom

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door CMTelecom in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat CMTelecom een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

CMTelecom

Heeft op 11 juli 2016 om 09:49 geantwoord

Geboden Oplossing:

CM heeft contact opgenomen met de melder en de klacht is naar tevredenheid opgelost.

De betreffende klager had berichten ontvangen van een van de bedrijven die gebruik maakt van onze SMS techniek.

Ontvangt u betaalde SMSberichten , of worden u bedragen in rekening gebracht voor mobiele content diensten? Klacht.nl is niet de snelste weg om dit stop te zetten. U kunt op www.smsafmelden.nl en www.smsgedragscode.nl en www.payinfo.nl rechtstreeks in contact treden met het bedrijf dat u de berichten verstuurt.

Indien u uw GSM nummer wilt blokkeren voor alle Premium SMS diensten in Nederland, kunt u dit doen via www.smsafmelden.nl

Alle klachten die gemeld zijn door Menno1968