Klacht: onterecht hoge kosten voor niet bestelde SMS diensten

op 28 augustus 2017 over CMTelecom in de categorie SMS Diensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn dochter heeft sinds kort een abonnement bij T Mobile. Plotseling werden er in de vakanties enorme bedragen (150 euro in twee maanden) in in rekening gebracht voor mobiele diensten. Mijn dochter (16) SMS’s nooit en heeft nooit de Trivia Quiz service besteld die in rekening wordt gebracht. Via de portal van de stichting gedragscode dit bedrijf gevonden. Staan op internet al jarenlang als fraudeurs bekend en mogen gewoon doorgaan met hun praktijken. Gerenommeerde bedrijven als T-mobile incasseren voor deze criminelen….

Gewenste Oplossing:

Wanneer de bedragen worden gecrediteerd en deze criminelen achter slot en grendel zitten en worden gedwongen om alles terug te betalen. Voor het tweede ga ik zelf zorgen als jullie het eerste in gang kunnen zetten dan trekken we mooi samen op.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over CMTelecom

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door CMTelecom in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door mailvekemans@gmail.com