Klacht: Onterecht geld afgeschreven

op 20 maart 2021 over CMTelecom in de categorie SMS Diensten

Van het abonnement van mijn zoon is onterecht geld afgeschreven. Hij heeft zich nergens voor aangemeld en nergens op geklikt. Ik ontvang graag mijn geld terug.

Als het geld terug is gestort en dat dit in de toekomst niet zomaar mogelijk is.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar CMTelecom over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door CMTelecom in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat CMTelecom een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

CMTelecom

Heeft op 20 mei 2021 om 11:24 geantwoord

Ontvangt u betaalde SMSberichten , of worden u bedragen in rekening gebracht voor mobiele content diensten Klacht.nl is niet de snelste weg om dit stop te zetten. U kunt op www.smsafmelden.nl en www.smsgedragscode.nl en www.payinfo.nl rechtstreeks in contact treden met het bedrijf dat u de berichten verstuurt.

Alle klachten die gemeld zijn door L.A.H. Oosterhoff