Klacht: onterecht geld afgeschreven

op 13 september 2016 over CMTelecom in de categorie SMS Diensten

Er is vanaf 13-06-2016 tot vandaag (meteen gestopt via Payinfo), 75 euro op m’n telefoonrekening bijgezet. Elke week betaalde ik ten onrechte 5 euro per week. Geen idee waar dit voor is. Het ging nu om “droidboost” en geen idee wat dit is!!

Ik ben tevreden wanneer ik deze 75 euro netjes krijg teruggestort. Dit is je reinste oplichting! Waneer ik er vandaag niet toevallig achter was gekomen, had dit bedrog nog maanden verder kunnen gaan.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over CMTelecom

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door CMTelecom in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat CMTelecom een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

CMTelecom

Heeft op 30 september 2016 om 09:11 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Dibianco