Klacht: onterecht bedrag van kulaville

op 02 april 2016 over CMTelecom in de categorie SMS Diensten

Heb altijd hele hoge bedrag buiten bundel zo net gekeken blijkbaar alleen in maand van februari al 4 keer bedrag van 3,70 af. En toen zocht ik site cm telecom om te bekijken wat is die inhoud van de bedrag, krijgt ik code om in te loggen blijkbaar van kulaville die al vanaf 2013 bezig van mij abonnement afgeschreven bedrag 4,50. Nou lekker zegt vanaf 2013 tot heden April 2016 betalen. Zocht nooit verder specifiek van abonnement n netjes betalen altijd dacht zou goed wezen maar helaas pindakaas. Heb net stop gezet hoop vanaf deze maand niet meer af n voorgoed vanaf.

Graag CM uitzoeken n stop zetten van zulk raar buitenlands dating site of dergelijke betaal SMS zonder men aangevraagd. En als kan bedrag terug storten. Aangezien is ook al heel lang mee bezig is.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over CMTelecom

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door CMTelecom in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat CMTelecom een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

CMTelecom

Heeft op 28 april 2016 om 08:13 geantwoord

Bericht van CMTelecom

8 maanden geleden - CM heeft contact opgenomen met de melder en de klacht is naar tevredenheid opgelost. De betreffende klager had berichten ontvangen van een van de bedrijven die gebruik maakt van onze SMS techniek. Ontvangt u betaalde SMSberichten , of worden u bedragen in rekening gebracht voor mobiele content diensten? Klacht.nl is niet de snelste weg om dit stop te zetten. U kunt op www.smsafmelden.nl en www.smsgedragscode.nl en www.payinfo.nl rechtstreeks in contact treden met het bedrijf dat u de berichten verstuurt. Indien u uw GSM nummer wilt blokkeren voor alle Premium SMS diensten in Nederland, kunt u dit doen via www.smsafmelden.nl

Alle klachten die gemeld zijn door Rhino