Klacht: onterecht afschrijvingen van sms diensten

op 07 mei 2017 over CMTelecom in de categorie SMS Diensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

er wordt al 3 maanden bedragen in rekening gebracht maand 1 12 euro de tweede maand 24 euro en de derde maand 27 euro maar heb me nergens op aangemeld

Gewenste Oplossing:

dat het onmiddelijk wordt stop gezet en me geld wordt terug wordt gegeven

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over CMTelecom

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door CMTelecom in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat CMTelecom een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

CMTelecom

Heeft op 17 augustus 2017 om 09:41 geantwoord

Geboden Oplossing:

CM heeft contact opgenomen met de melder en de klacht is naar tevredenheid opgelost.
De betreffende klager had berichten ontvangen van een van de bedrijven die gebruik maakt van onze SMS techniek.
Ontvangt u betaalde SMSberichten , of worden u bedragen in rekening gebracht voor mobiele content diensten? Klacht.nl is niet de snelste weg om dit stop te zetten. U kunt op www.smsafmelden.nl en www.smsgedragscode.nl en www.payinfo.nl rechtstreeks in contact treden met het bedrijf dat u de berichten verstuurt.
Indien u uw GSM nummer wilt blokkeren voor alle Premium SMS diensten in Nederland, kunt u dit doen via www.smsafmelden.nl

Alle klachten die gemeld zijn door B.Balasingam