Klacht: onterecht afschrijvingen van sms diensten

op 07 mei 2017 over CMTelecom in de categorie SMS Diensten

er wordt al 3 maanden bedragen in rekening gebracht maand 1 12 euro de tweede maand 24 euro en de derde maand 27 euro maar heb me nergens op aangemeld

dat het onmiddelijk wordt stop gezet en me geld wordt terug wordt gegeven

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over CMTelecom

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door CMTelecom in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat CMTelecom een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

CMTelecom

Heeft op 17 augustus 2017 om 09:41 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door B.Balasingam