Klacht: Onterecht afschrijving van € 50 via Vodafone voor CM Telecom!

op 10 augustus 2016 over CMTelecom in de categorie SMS Diensten

Tijdens mijn vakantie kwam ik er achter dat er bedragen buiten de bundel waren afgeschreven die me niets zeiden. Geïnformeerd bij Vodafone en die meldden me dat dit voor een dienst was van CM Telecom, een droidboost waarvan ik nooit gehoord heb, niet eens weet wat het is en waarvoor ik me zou aangemeld hebben. Niet dus!!! Onbegrijpelijk dat Vodafone dit soort praktijken faciliteert. Ik heb ze daar op gewezen en op de gedragscode die zij ook hebben ondertekend maar behalve dat ze deze zgn service stop hebben gezet, doen ze niets. Schandalig!

Terugstorting van de € 50 die onterecht is afgeschreven voor iets waar ik nooit toestemming heb gegeven!!!

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over CMTelecom

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door CMTelecom in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat CMTelecom een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

CMTelecom

Heeft op 15 september 2016 om 12:47 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Monicaschwal