Klacht: onterecht abonnement droidboost.net

op 26 april 2016 over CMTelecom in de categorie SMS Diensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vandaag 26 april 14:58 kreeg ik een SMS bericht dat ik mij had aangemeld bij Droidboost en dat dit € 5,- per week kost. Dit is oplichting. Ik weet niet wat droidboost is en heb nooit op hun site gekeken en heb mij zeker niet aangemeld ergens voor. Hoe kan dit ongedaan worden gemaakt . Kunnen jullie dit doen ?

Gewenste Oplossing:

Ik weet niet wat ik hier nu moet invullen, ben nu nog niet tevreden

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over CMTelecom

Reactie van de melder van de klacht hansmeek

8 maanden geleden - kunt u al een reactie geven op mijn klacht, ik heb er geen goed gevoel over. Kan ik zelf ook nog wat doen om van dat abonnement af te komen ?

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door CMTelecom in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat CMTelecom een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

CMTelecom

Heeft op 17 mei 2016 om 12:26 geantwoord

Geboden Oplossing:

CM heeft contact opgenomen met de melder en de klacht is naar tevredenheid opgelost.

De betreffende klager had berichten ontvangen van een van de bedrijven die gebruik maakt van onze SMS techniek.

Ontvangt u betaalde SMSberichten , of worden u bedragen in rekening gebracht voor mobiele content diensten? Klacht.nl is niet de snelste weg om dit stop te zetten. U kunt op www.smsafmelden.nl en www.smsgedragscode.nl en www.payinfo.nl rechtstreeks in contact treden met het bedrijf dat u de berichten verstuurt.

Indien u uw GSM nummer wilt blokkeren voor alle Premium SMS diensten in Nederland, kunt u dit doen via www.smsafmelden.nl

Alle klachten die gemeld zijn door hansmeek