Klacht: onterecht abonnement droidboost.net

op 26 april 2016 over CMTelecom in de categorie SMS Diensten

Vandaag 26 april 14:58 kreeg ik een SMS bericht dat ik mij had aangemeld bij Droidboost en dat dit € 5,- per week kost. Dit is oplichting. Ik weet niet wat droidboost is en heb nooit op hun site gekeken en heb mij zeker niet aangemeld ergens voor. Hoe kan dit ongedaan worden gemaakt . Kunnen jullie dit doen ?

Ik weet niet wat ik hier nu moet invullen, ben nu nog niet tevreden

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over CMTelecom

Reactie van de melder van de klacht hansmeek

8 maanden geleden - kunt u al een reactie geven op mijn klacht, ik heb er geen goed gevoel over. Kan ik zelf ook nog wat doen om van dat abonnement af te komen ?

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door CMTelecom in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat CMTelecom een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

CMTelecom

Heeft op 17 mei 2016 om 12:26 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door hansmeek