Klacht: Onterchte abonnementskosten

op 02 augustus 2016 over CMTelecom in de categorie SMS Diensten

Zag tot mijn schrik op de factuur van Vodafone dat ik al vanaf 20 mei 5 euro per week betaal voor Droidboost waar ik mij nooit voor heb aangemeld.
Blijk inderdaad een sms te hebben gekregen maar die heb ik niet gezien.
Heb mij nu direct afgemeld via Pay info maar ben wel 60 euro armer voor iets waar ik geen gebruik van maak en ook niet wil.

Heel simpel, mijn 60 euro terug.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over CMTelecom

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door CMTelecom in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat CMTelecom een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

CMTelecom

Heeft op 05 september 2016 om 11:37 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door eefsting