Klacht: onrechtmatige inning via Vodaphone

op 02 augustus 2016 over CMTelecom in de categorie SMS Diensten

Sedert enkele maanden wordt ik belast via Vodafone waar ik nimmer van geweten heb. Het betreft een wekelijkse abonnement van CM telecom BV en wat deze onderneming doet geen idee, maar ik wens niet hiervoor belast te worden en zeker niet door Vodafone. Dit is onrechtmatig gebeurt.
Ik eis hier duidelijkheid over en zal zeker deze kosten niet betalen.

Ik ben tevreden op het moment dat deze betalingen zijn stopgezet en een nul factuur ontvang

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over CMTelecom

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door CMTelecom in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat CMTelecom een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

CMTelecom

Heeft op 05 september 2016 om 11:37 geantwoord