Klacht: onrechtmatige inning via Vodaphone

op 02 augustus 2016 over CMTelecom in de categorie SMS Diensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Sedert enkele maanden wordt ik belast via Vodafone waar ik nimmer van geweten heb. Het betreft een wekelijkse abonnement van CM telecom BV en wat deze onderneming doet geen idee, maar ik wens niet hiervoor belast te worden en zeker niet door Vodafone. Dit is onrechtmatig gebeurt.
Ik eis hier duidelijkheid over en zal zeker deze kosten niet betalen.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden op het moment dat deze betalingen zijn stopgezet en een nul factuur ontvang

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over CMTelecom

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door CMTelecom in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat CMTelecom een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

CMTelecom

Heeft op 05 september 2016 om 11:37 geantwoord

Geboden Oplossing:

CM heeft contact opgenomen met de melder en de klacht is naar tevredenheid opgelost.

De betreffende klager had berichten ontvangen van een van de bedrijven die gebruik maakt van onze SMS techniek.

Ontvangt u betaalde SMSberichten , of worden u bedragen in rekening gebracht voor mobiele content diensten? Klacht.nl is niet de snelste weg om dit stop te zetten. U kunt op www.smsafmelden.nl en www.smsgedragscode.nl en www.payinfo.nl rechtstreeks in contact treden met het bedrijf dat u de berichten verstuurt.

Indien u uw GSM nummer wilt blokkeren voor alle Premium SMS diensten in Nederland, kunt u dit doen via www.smsafmelden.nl

Alle klachten die gemeld zijn door K.R. Olofsen