Klacht: Onmogelijk om abonnement van mijn overleden man te beeindigen

op 04 februari 2014 over Hollandsnieuwe in de categorie Mobiele Telefonie

Op 16 december is mijn man overleden. Hij heeft een mobiel abonnement bij Hollands Nieuwe. Dit abonnement wil ik opzeggen. Via de site van Hollands Nieuwe de stappen gevolgd die nodig zijn om het abonnement te beeindigen bij overlijden. Een mail ( op 9 januari 2014) met daarin de gegevens van mijn man, klant en telefoonnummer en een akte van overlijden als bijlage. Een standaard bevestigingsmail teruggekregen met de mededeling dat ik binnen twee dagen door hun gebeld zou worden. Geen telefonische reactie van Hollands Nieuwe. Op 16 januari een mail ontvangen met de vraag of ik nog even een akte van overlijden wilde opsturen. ????

Ik heb een reactie hier op gegeven, weer via de mail, dat ik een akte van overlijden al als bijlage had meegezonden en dit nogal slordig vond van Hollands Nieuwe dat dit zoek was geraakt. Voor de zekerheid toch maar weer een akte meegezonden. Weer een standaard bevestigingsmail.
Op 18 januari een mail van Hollands Nieuwe met de mededeling: helaas kan ik geen mail terugvinden, kan het zijn dat je een ander mailadres hebt gebruikt?

Op deze mail reageren is niet mogelijk omdat een automatisch verzonden mail is. Nog maar weer een keer een mail, met een akte van overlijden, verstuurd naar Hollands Nieuwe, met het verzoek hier nu wel zorgvuldig en correct mee om te gaan. Uiteraard weer een standaard bevestigingsmail terug ontvangen en uiteraard verder totaal geen reactie vernomen šŸ™

Het is zeer pijnlijk te vernemen dat Hollands nieuwe onzorgvuldig omgaat met prive gegevens, het idee dat de akte van overlijden van mijn man tot drie keer toe ergens tussen de mails is blijven hangen maakt mij intens verdrietig.
Telefonisch contact opnemen is onmogelijk, nergens een telefoonnummer te bekennen. Het is echt een schande van Hollands Nieuwe hoe zij met hun klanten omgaan. Jammer en heel erg onprofessioneel hoe dit bedrijf te werk gaat. Ik hoop van harte dat ze dit bericht lezen en alsnog actie ondernemen om dit correct af te handelen.

Ik zou graag zien dat Hollands Nieuwe telefonisch contact met me opneemt,om bovenstaande correct af te handelen. Ik hoop van harte dat er iemand bij HN zijn/ haar verantwoordelijkheid neemt en dit op gaat lossen.

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hollandsnieuwe over deze klacht.

3 jaren geleden - Ik heb Hollandsnieuwe een herinnering gestuurd dat deze klacht nog niet in behandeling is genomen.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Hollandsnieuwe in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hollandsnieuwe een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hollandsnieuwe

Heeft op 07 februari 2014 om 09:34 geantwoord

Beste klant,

Naar aanleiding van uw klacht heb ik u zojuist geprobeerd te bellen op het opgegeven nummer maar kreeg helaas geen gehoor. Inmiddels is het abonnement van uw man op 2 februari stopgezet. Er zullen geen incasso's meer plaatsvinden. Ik wens u nog veel sterkte toe.

Mocht u nog vragen hebben, kunt u eventueel terecht op onze officiële Facebook en Twitterpagina.

hollandsnieuwe

Alle klachten die gemeld zijn door minokje