Klacht: onjuist adres en niet meer kunnen traceren pakket

op 28 april 2017 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vanuit Engeland een pakje laten komen met een jurk van Dorothy Perkins. Deze zou vrijdag 21 april bij mij geleverd worden. In het systeem kunnen zien dat het pakje geleverd ging worden, daarna een bericht dat het pakje vanwege onjuiste adressering niet geleverd kon worden. Na een paar dagen is het pakje ontraceerbaar geworden. Ik neem aan dat het pakje het juiste adres bevatte, ik heb immers vaker bij dit bedrijf besteld, deze pakjes zijn allemaal op tijd aangekomen op het juiste adres. Het gaat om nummer RML0519780684A

Gewenste Oplossing:

Ik wil weten waar DPD mijn pakje heeft gelaten, deze klacht serieus gaat onderzoeken en zich niet afmaakt met a) hebben het wel bezorgd, kijk even bij de buren (al gedaan, niets bezorgd), b) onjuist adres ( omdat de bezorgers geen zin hebben om naar een dorpje vlakbij Rotterdam te rijden) EN dit pakje alsnog bij mij bezorgd!

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 09 mei 2017 om 11:30 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door EP01