Klacht: onjuist adres en niet meer kunnen traceren pakket

EP01 op 28 april 2017 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
✅ Klacht opgelost op 9 mei 2017
Reactie van het bedrijf:

Goedemorgen Eveline, Bedankt voor je bericht. Wat ontzettend jammer om te moeten lezen dat de levering van je pakket niet gegaan is volgens afspraak. Ik heb het even voor je nagekeken en zie dat je pakket stilstond i.v.m. een adresfout....

Bedrijf DPD
Status Opgelost
Datum 28 april 2017

Een klant heeft een klacht ingediend over een pakket dat vanuit Engeland met een jurk van Dorothy Perkins werd verzonden. Het pakket, dat op 21 april geleverd zou worden, kon niet worden afgeleverd vanwege onjuiste adressering en is vervolgens ontraceerbaar geworden. De klant is van mening dat het adres correct was, aangezien eerdere bestellingen op tijd en op het juiste adres zijn aangekomen.

Mijn Klacht:

Vanuit Engeland een pakje laten komen met een jurk van Dorothy Perkins. Deze zou vrijdag 21 april bij mij geleverd worden. In het systeem kunnen zien dat het pakje geleverd ging worden, daarna een bericht dat het pakje vanwege onjuiste adressering niet geleverd kon worden. Na een paar dagen is het pakje ontraceerbaar geworden. Ik neem aan dat het pakje het juiste adres bevatte, ik heb immers vaker bij dit bedrijf besteld, deze pakjes zijn allemaal op tijd aangekomen op het juiste adres. Het gaat om nummer RML0519780684A

Gewenste Oplossing:

Ik wil weten waar DPD mijn pakje heeft gelaten, deze klacht serieus gaat onderzoeken en zich niet afmaakt met a) hebben het wel bezorgd, kijk even bij de buren (al gedaan, niets bezorgd), b) onjuist adres ( omdat de bezorgers geen zin hebben om naar een dorpje vlakbij Rotterdam te rijden) EN dit pakje alsnog bij mij bezorgd!

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 09 mei 2017 om 11:30 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk — niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.

Bron: ConsuWijzer / ACM