Klacht: ongewild abonnement

op 22 april 2016 over CMTelecom in de categorie SMS Diensten

Ongewild kreeg ik 29 februari 2016 een sms. ‘Gratis bericht: Je maakt gebruik van abonnement DroidBoost, de kosten zijn 5,00/week. Ga naar http://nl.droidboost.net. Afmelden: www.payinfo.nl’. Gelijk dacht ik “Wat is dit nou voor onzin, ik heb helemaal geen abonnement. Ik heb mij nergens voor aangemeld. Het is zeker spam of ik krijg een of ander virus als ik op de link klik”. Ik ben er niet op ingegaan.
Mijn telefoonrekening die ik eind maart kreeg was hoger dan eerst. Ik dacht dat ik gewoon veel gebeld had. Maar bij de daaropvolgende afschrijving van mijn telefoonrekening, die van eind april, wist ik zeker dat er iets niet klopte. Ik heb mijn verbruik bekeken en bleek al enige tijd voor dit abonnement te betalen. Zeer gefrustreerd was ik toen ik dit ontdekte. Ik voel bij heel erg belazerd. Ik heb mij nooit ergens voor aangemeld. De regel voor een abonnement is dat je je ergens voor moet aanmelden met toezegging, niet dat je je moet afmelden voor ongevraagde diensten.

Als alle gemaakte kosten vergoed zijn.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over CMTelecom

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over CMTelecom nog niet in behandeling is genomen.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door CMTelecom in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat CMTelecom een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

CMTelecom

Heeft op 12 mei 2016 om 10:05 geantwoord