Klacht: ongewenste sms van 8610

op 13 juni 2016 over CMTelecom in de categorie SMS Diensten

Goedemiddag, op 19/4 een bericht gekregen met melding van mobistar info: bevestiging aankoop multimedia voor 5 euro, nooit iets besteld, ook nooit iets bevestigd en nu blijkt dat het wekelijks van mijn rekening gehouden wordt en u bent de leverancier op mijn factuur

Als die 20 euro van vorige maand wordt terugbetaald en als dit onmiddellijk stopt. Factuur Mobistar in bijlage

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over CMTelecom

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door CMTelecom in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat CMTelecom een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

CMTelecom

Heeft op 27 juni 2016 om 12:27 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door heidi.vangestel.peeters@gmail.com